Äntligen torsdag!

För två dagar sen laddade jag ner Röjar Ralf för har velat se den sen trailern kom ut, men så ringde jag J och fick en rejäl utskällning för att jag tänkte titta på den utan han. Så nu, när jag väntat en hel evighet är det snart dags. Ikväll ska jag både få titta på filmen och kramas med min man. Toppen! 
 
 
 
 
Jag fick för mig att sätta upp insynsskydd på ett av våra vardagsrumfönster igårkväll. Gör ofta impulsgrejer på kvällarna, förmodligen för att slippa gå och lägga mig. Men eftersom den första jag satte upp gick sönder och jag bara blev förbannad, så rev jag ner den. Men försök två gick väldigt mycket bättre. Bevis, såklart: 
 

Skönt att få det avklarat, så slipper lastbilschafförerna köra av vägen varje gång jag råkar gå förbi fönstret i underkläder.     Idag ska jag plocka ihop hemma, hämta ut paket, hänga undan lite vinterkläder, städa ur bilen och eventuellt sätta på mörkläggning på bilrutorna (nu när jag vet ungefär hur jag ska göra..). 
 
Puss

Kommentarer
- Maya

Ska du missunna lastbilschaufförerna lite skoj att titta på

Svar: Haha, ja nu är det tillräckligt. Dom har haft mer än 1 år på sig!
Hanna

2013-04-11 @ 17:46:09
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.