Jag hatar måndagar

Vid 8 imorse kom Jocke förbi och hämtade Jimmy, dom sitter nu i en bil på väg till Skellefteå. 50 jävla mil bort. Jag är fullständigt deprimerad och vill lägga mig i sängen för att sova bort åtminstone 20 av dom 45 dagar som han ska vara borta. En och en halv månad ska jag behöva sitta här i soffan, göra slitmärken och prata med mig själv. Kommer bli knäpp. 
 
Har åtminstone lyckats få på mig ett par byxor och satt upp håret för att fara på jobbet. 
Längtar lustigt nog tills jag kommer hem, så jag får sörja ifred. 
 
 
Den som förväntar sig glada och lyckliga inlägg för tillfället är på helt fel blogg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.