Bildbevis hela dagen

 
Började dagen med en rejäl sovmorgon, vilket behövdes eftersom jag förlorat ganska många viktiga timmar med skönhetssömn nu när mannen inte är hemma. Därefter klev jag faktiskt upp ur sängen och hela vägen till soffan. Råkade hamna i min lilla Grey'sbubbla igen. Ops.
 
 
Dagen gick och efter ganska många timmar hamnade jag tillslut på gymmet tillsammans med Andreas, gick ganska bra men kunde gått bättre. Kanske borde fundera på vad jag äter så min kropp faktiskt orkar röra på sig.  Så klart startade inte A's merca sen så där stor vi med en iskup till bil på parkeringen. Som tur vad kom räddning med startkablar så vi faktiskt tog oss hem.
 
 
Pratade en stund med hjärtat och sa att jag skulle lägga mig, men eftersom jag var superpigg kändes det inte speciellt spännande att göra det. Så jag lekte med dekorplast igen. Först köket när vi renoverade där och ikväll i badrummet. Ganska slarvigt gjort men det höll mig sysselsatt en stund och blev faktiskt ganska nöjd ändå.
 
 
Så nu sitter jag här med en kopp té och datorn, ska in i min Grey'sbubbla bara en liten sväng till innan jag säger tack för idag. Egentligen är det redan en ny dag, den dagen som min älskade kommer hem igen. Äntligen! säger jag bara. 
 
Borde egentligen längta efter att lägga mig i våran mysiga säng i våran gosiga sovrum,
men det är rätt omysigt när man inte delar det med någon, tro det eller ej.
 
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.