En ovanlig dag

 
När jag precis avslutat jobbet för idag så ringer möjligheterna om ett nytt, på allvar den här gången. Så efter att ha varit iväg med en massa papper är det bara att hoppas på det bästa. Vill verkligen jobba, nu.
 
Lyckades släpa ut mig själv på en promenad idag också, så jävla härligt. Upptäckte också att det är fler än jag som lever i en bubbla. När jag gick där i min egen bubbla började jag titta in genom fönster på husen jag gick förbi, och där sitter dom i sin egna lilla bubbla. Oftast fler än en, men alla fullt fokuserade på det dom gör och ingen lägger märke till att det är någon annan som tittar in i deras bubbla. 
 
Är less, över en simpel skitgrej. Men det är lättare att vara less och arg när man är ensam. 
 
 
 
ord kostar inget så jag säger det nu, jag förvaltar dig i minnet
som en del mitt liv som för evigt förblir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.