Körsbärsträd

Igår tog jag en rejäl sovmorgon innan jag gjorde mig klar för att åka till Nälden och hälsa på. Hade mysdag med Sandra, Ronja och Hedda. Det blev en liten promenad, fika på bron och Sandra färgade mitt hår. Tack åter igen! Blev bjuden på pizza till middag för att sen skynda mig hem och möta upp mannen med att kasta mig runt halsen på han och inte släppa taget på hela kvällen.
 
Så otroligt mysigt att få pussas och kramas igen. 
 
Idag trodde jag att det bara skulle mysas hela dagen, men mannen for iväg på ännu mera jobb. Så nu sitter jag och förgyller dagen med Ceasar, mannen som talar med hundar, medans kaninjäveln retar gallfeber på mig med sitt grävande. Ska byta i buren åt han och se om det blir bättre eller om han gör det bara för att jävlas.
 
Återkommer med mer spännande saker senare, kanske.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.