Strange Clouds

 
Allting går upp för mig när solen går ner
Kan inte drömma mig bort
Jag ser problem under mitt ögonlock

Jimmy stack iväg på svensexa tidigt i lördags, jag visste att han skulle bli borta hela natten, men ändå så låg jag i sängen och kunde inte sova. Jag var en exemplarisk flickvän som varken ringde eller skickade sms i onödan, och jag visste att han hade kul. Stora framsteg. 
Men de var det där med sömnen.. Var vaken till halv sex då jag kände den där varma kroppen krypa tätt intill mig och säga "gumman, jag älskar dig". Min kropp sa upp sig, jag hann inte ens reagera så var det en ny dag. Dagen va oerhört kort, sen var han borta igen. Den här gången på jobb och min kropp vägrade somna. Jag försökte med allt men innan jag gjort allt för att kunna somna var klockan kvart i fyra. 
Klockan 10 ringde det och jag vaknade, somnade inte ens om. Så nu sitter jag här. En jävla zombie. 
 
Det är måndag för alla andra än mig. Alla mina dagar är ungefär lika, så måndag får mig inte att känna något speciellt egentligen. Försöker bara att få dagarna att gå. Tills jag kanske, förmodligen, förhoppningsvis kan börja leva ett vanligt Svenssonliv med jobb. Less på dagarna hemma, vill jobba, göra något som får tiden att gå.
 
Har så mycket att se fram emot om jag får jobba, alla stora planer som kräver tid. Men den här tiden är värdelös för nu står jag på samma plats hela tiden, med ett jobb tar jag mig framåt i mina planer. Pengar, vilket jävla idioti. 
 
 
Well, if you guessin' it's me, you guessed correctly
I just stay with a stallion, you would swear I was an equestrian



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.