Ännu en söndag i kalendern

 
 
 
 
Då var den här dagen snart slut också. 
Känns inte som jag hunnit med någonting, men när
jag tänker efter finns det inget jag borde ha gjort heller.
Jag har hunnit med det viktigaste, hälsa på fölis så klart.
Allt annat finns det tid för senare. 
 
Imorgon är det måndag vilket betyder jobb.
Sista veckan kvar nu innan "semester", jag vill tänka på
det som semester så jag ska kunna slappna av och flytta
i lugn och ro. Sen efter kanske tre veckor kan jag
konstatera att jag är arbetslös igen. Men det tar jag då. 
En dag i taget. 
 
Nu en kopp te och ett avsnitt av Revenge. Godnatt! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.