Kalender!

Alltså varför håller jag på med sånt som gör mig tokig? Jag har egentligen inte tålamod nog att pilla med sånt här längre och jag blir aldrig nöjd. Men här är våran kalender.
 
Det är tomt efter vecka 32 eftersom vi inte vet om J måste åka iväg och jobba eller om han kommer vara på hemmaplan. Är han hemma finns det så mycket mer vi kan göra, än vad jag kan göra själv om han är borta. 
 
Men i allafall. Dom grå rutorna är när J är borta på jobb. Dom gröna prickarna är dom dagar jag har kvar att jobba på fresks. Dom rosa rutorna är de veckor som J har semester. Texterna säger nog sitt, men det kanske inte stämmer precis på den dagen jag skrivit in det. 
 
Känner nu hur otroligt mycket jag längtar tills J kommer hem. Ovanligt mycket. Vi har så mycket att se fram emot och det ska bli helt fantastiskt när vi börjar flytta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.