Minnen är alltid bra att ha

Satt en stund och försökte leta fram en bild jag ville ha i en ram på väggen i vårat nya hus, men kunde inte hitta den. Men i alla mappar jag har finns det bilder på Calle, vilket får mig att sakna honom väldigt mycket. Ska nog gå ner till hans hage senare idag för att mysa lite och kolla hur han mår. 
 
Haha, dom här bilderna är från en ridtur jag aldrig kommer att glömma. När jag kom till stallet var det jättefint väder och bestämde mig för att vi skulle ta en långtur. Efter halva turen blev det snöstorm och Calle va så himla sur på mig för att jag tvingade han att gå i sånt oväder, haha. Fast det gick fort över när vi kom in i stallet igen. Fina glada häst!

Kommentarer
- JennyM

Sv: Haha ja ellerhur, visst var han söt?! ;) Härliga bilder, han ser ut som han vart sådär nöjd över dig ;)

2013-07-24 @ 02:55:19
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.