Mitt älskade Blocket.

Jag har ett väldigt starkt beroende. Jag har ingen som helst kontroll när det kommer till Blocket. Det är sidan jag besöker mest, alla dagar i veckan. Har fullständig koll på alla heminredningsannonser i Jämtland, men också hästannonserna från hela Sverige. Och det är något jag älskar att göra, bläddra runt och se vad som finns på marknaden. 
 
Men något jag stör mig på varje gång jag är inne och tittar hästannonerna är att det är så outvecklat. Jag önskar att Blocket kunde vara lika engagerad där som med bilannonserna.
(Jag har bara tillgång till Paint på jobbdatorn, men rätt nöjd med resultatet ändå.. Jag hatar Paint.)
 
På bilannonserna kan man välja årsmodell (från - till), färg, drivhjul, automat eller manuell och så vidare. Varför inte lägga till liknande flikar på hästannonser. Till exempel kön, födelseår (från - till), val för D/C/B Ponny eller inriktning. Det skulle verkligen underlätta för dom som är ute efter att hitta rätt häst. 
 
Det dom lyckats med att få till hittils är att ha en kategori som heter Häst och en som heter Ponny, grattis till det lilla lilla framsteget. Men kom igen, lite mer avancerad sökning vill jag kunna göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.