Vi kan kalla det för en dejt

Mystorsdag
 
 
Ja, hemma igen efter först ha ätit pizza och sen ha sett The Lone Ranger på bio. Jag tyckte den var bra, förmodligen för att jag verkligen gillar Johnny Depp's karaktär. Den påminner mycket om hans roll i Pirates of the Caribbean och där är han toppen.
Och snygg. 

Vi hann inte mer än hem så smet min kära man. Ner till sin lilla grotta där han förvarar bland annat verktyg, olja, avgassystem
och andra bildelar. Jag tror alla har listat ut vart han tog vägen. Men jag tror han sover godare om han får känna lite garagelukt innan han somnar. Min fina mekarkille.
 
 
Funderar på att lägga mig och bläddra lite i en fulltjock tidning
som min mor gav mig. Fullt med härliga inredningsdetaljer.
Kanske inte för att beställa just nu, utan senare.
Eller bara för inspiration. Det behöver man alltid.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.