Älska fredagar

Igår började jag titta på True Blood, såg nästan hela första säsongen innan jag gav upp. Den serien var ingenting för mig. Jag försökte verkligen vara intresserad men det gick inte, den levde inte upp till mina krav. Undra om jag någonsin kommer kunna följa en ny serie efter att ha sett Hart of dixie?  Jag har bara varit lika besatt av en serie förut och det var Sex and the city. Men där fick man ett avslut och kunde gå vidare.
 
Min pappa och lillasyster kom förbi för att bjuda på pizza till middag igår. Han fick för sig att jag inte hade någon mat hemma, vet dock inte vart han har fått det ifrån? Men jag klagar absolut inte!
 
Fredag idag, och det är jag otroligt glad över. Efter alla sena kvällar den här veckan då jag inte ens kommit i säng före tolv, ska det bli skönt med lördag och sovmorgon. Sen är det bara två nätter som jag behöver sova själv innan min fina man kommer hem. Som jag längtar! 
 
Dags att sätta igång arbetet lite mer effektivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.