Inredning 1.0

Nu när vi ska flytta och bli husägare så betyder det nya och fler rum att inreda. Vi kommer att kunna borra så många hål vi vill för att hänga upp tavlor, hyllor eller liknande. Det är lite begränsat när man hyr, eftersom annars skulle alla lägenheter se ut som en nåldyna. 
 
Jag har blivit lite smått besatt av att gå igenom alla hemsidor där det finns minsta lilla inredning. Gillar att även titta på bloggar med inredningstips. Men nu tänkte jag lägga in en liten "önskelista". Jag vet att vi inte kommer kunna handla allt som jag vill ha på en gång, men drömma får man och med tiden kommer det bli bra. 
 
Här är bland annat lite prylar jag vill ha ifrån H&M, lite udda ställe att kolla på heminredning, men jag gillar det.

Kommentarer
- Maya

Ni får tala om för hela släkten vad ni behöver, så får vi hjälpa till lite.

Svar: Ja jag får skriva seriösa önskelistor inför kommande födelsedagar :)
Hanna

2013-06-29 @ 04:43:05
URL: http://mayasblog.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.