Serienörd

Jag har varit helt i en serie-bubbla dom senaste dagarna. Hittade en serie som jag blev fullkomligt förälskad i. Hart of dixie. Den uppfyller alla mina behov och jag har inte kunnat gjort något annat samtidigt som jag tittat på den. Dock har bara två säsonger kommit ut och nu när jag precis sett sista avsnittet på säsong 2 vet jag inte vad jag ska ta mig till.  Kanske ta tag i allt som jag inte gjort, så som disk, banken, städning, tvättning och så vidare? Längtar ihjäl mig tills tredje säsongen kommer. Vilket är i oktober. Hur ska jag överleva tills dess? 
 
För att fördriva tiden tills den kommer ut ska jag börja kolla på True Blood. För att se om den serien passar mig, och jag måste verkligen ha något att göra när mitt hjärta inte är hemma. 
 
PS. För er som sett serien eller kommer att göra, jag är helt såld på att det ska bli Zade. Det måste bli så, för Wade är helt fantastisk. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.