Stugan mitt i skogen

Jag har blivit rejält ompysslad i helgen. Att tillbringa midsommar med mormor och morfar i stugan var den bästa idén jag haft på länge. Har tagit mina skogspromenader med sällskap av tre hundar, har läst ut en bok, har ätit mycket gott (bland annat surströmming), har spelat kort och druckit en skvätt alkohol. Det har absolut varit toppen.    Svängde förbi Rönnöfors för att säga hej till en vän också. ♥
 
 
Men som alltid är det skönt att komma hem. Har precis tagit en lång varm dusch, vilket behövdes. Snart dags för sängen och ladda inför jobb imorgon. Har tackat ja till att jobba några timmar extra för att ta igen det jag missade med att vara sjuk onsdag och torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.