Lite bättre nu

 
Ja, i panik har det största problemet löst sig. Men till nästa månad kommer nya på grund av att allt gjordes i panik nu. Men bättre än inget. Och mannen hörde av sig för att bli lite uppmuntrad, så då försökte jag bli väldigt mycket mer positiv för hans skull. Lika som att han alltid är positiv när jag behöver det, min fina. 
 
Fan, jag vet att det är lite tjatigt men jag saknar han.. Jag vill snusa på mitt hjärta och pussas. ♥
 
Kanske åka på affären och handla lite så man slipper äta knäckebrödmacka med ägg på till middag. För det är allt jag ätit idag, vilket inte är speciellt toppen. Blir storhandling nästa vecka, efter påsk. Och listan jag skrev idag är väldigt lång.. J kommer svimma när han ser allt, haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.