När känslan stannar, dag efter dag

När jag skrev sist hade jag och Jimmy hittat ett hus med gård och stall, som vi åkte och tittade på. Men efter noga funderingar och att vi gått igenom allt i minsta detalj beslutade vi oss för att vi har det bra här på forsen. Vi har inge bråttom att flytta och eftersom vi har gjort iordning den här lägenheten, så båda trivs otroligt bra, beslutade vi oss för att vänta. Vi är två stycken så lägenheten är lagom stor och jag ville nog mest flytta för möjligheten att ha en egen häst på sin egen gård. Vilken är en stor dröm och har varit länge. 
Som alltid blev jag förvånad över Jimmy's otroliga stöd när det kommer till mina drömmar. Jag har absolut hittat den mest fantastiska killen någonsin. Att få dela livet med någon som han gör mig så sjukt lycklig. Tack hjärtat, för att du är bäst. ♥
 
Men tillbaka till verkligheten, jobbar för fullt och har inte haft sovmorgon på snart två veckor. Blev ingen idag på min lediga dag heller då jag gjorde en tjänst till Lotta, en av mina absoluta favoriter här i livet. Eftersom hon är iväg på en äkta häst/insperationsresa utomlands så åkte jag och släppte ut hennes hästar här hemma i Sverige. Först mamma med fölis, och sen prinsen Cartago. Han är en otroligt fin och lugn unghäst som jag gillar väldigt mycket. Dagens lycka var verkligen att få snusa lite mule och känna hästdoften. 
 
Det behövdes verkligen eftersom min man åkte iväg på jobb idag igen, och när jag inte kan snusa på han blir jag ledsen. Men om jag har tur kanske han kommer hem redan imorgon, vilket jag verkligen hoppas på. Hatar att sova själv och att inte ligga på kvällarna och prata om allt mellan himmel och jord. Han är min absolut bästa vän som jag pratar med om allt och det blir inte på samma sätt när man måste prata och säga godnatt över telefon. Ingen godnatt kyss. 
 
Bara att bita ihop, för nu är det dags att sova. Jobb imorgon igen. 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.