När ska du skaffa?

 
Dagen före Jimmy's stora dag. Har fått min underbara mamma att stå för tårtbaket, vilket kändes som en enorm lättnad. Då vet vi att den kommer bli god och levereras i tid, annat om jag fått göra en själv. Fick henne även att fixa mitt hår ikväll, och vilken lättnad. Känns som jag bytt hår helt och hållet. Färgat till en fantastisk färg och blivit klippt så det blev otroligt lent. Vem behöver en frisör när man har en mamma?
 
Livet flyter på, Jimmy är helt inne i sin "bygga-bilfas", så han ser man ganska sällan om man inte pillrar sig ner till garaget. Bamse håller på att byta päls så det flyger tussar när han rör på sig. Dammråttorna lever och frodas, biter en i hälsenorna när man går förbi men vi är van vid det här laget. 
 
Fick mig nästan en chock när jag kom hem ifrån jobbet igår och Jimmy höll på att tvätta, det har inte hänt en enda gång sen jag började sova här. Men en positiv överraskning. Dock fick jag fortsätta det han påbörjat och även vika allting själv efteråt. Haha.
 
Dags för en dusch tillsammans med min fina i vanlig ordning. Mys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.