Tidsinställt inlägg

 
Om allt funkar som det ska så är jag på jobbet när det här inlägget publiceras. Inte av någon speciell orsak, bara för att kolla så allting funkar inför framtiden. 
 
Torsdag ska jag hinna skjutsa iväg Ninen till svärmor, där han ska vara över påskhelgen. Jag ska också ta mig iväg för att handla alkoholhaltiga drycker och lite mat. På kvällen kommer mannen hem, då ska det packas och lastas skoter. Sen bär det iväg till stugan för att fira påsk och umgås. Väldigt mysigt och en liten tradition. 
 
Jag saknar min man oerhört mycket, vill bara att det blir torsdag så han kommer hem och pussas. 
Puss på han, som får mig att le ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.