Borta bra men absolut hemma bäst

Tillbaka hemma efter en kväll och natt hos mamma. Sov i min gamla säng i mitt gamla flickrum, det är inte alls lika charmigt som när jag bodde där. Det gick knappt att sova heller, täcket kändes som tidningspapper och lampan i från datan blinkade rätt i ögat på mig.
 
Kvällen var trevlig, vi åt väldigt god mat och drack lite gott till. Eftersom vi fick höra att det blev eldningsförbud för majbrasorna fortsatte vi äta, så det fick bli lite ost och kex innan vi spelade kort. Slutligen hamnade vi i soffan och tittade på Baksmällan. 
 
Hemma idag igen så städade jag, skönt att få det gjort. Mycket mysigare att komma hem när det ser fint ut. 
 
 
 
Dags att åka på gymmet, man kan inte lata sig ännu en dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.