Bra att ha

En ny kategori med bra-att-ha-grejer. Så jag själv kommer ihåg vilka produkter som funkar för mig.
 
Jag vill absolut rekommendera Dove's hårprodukter. Dom är heeelt otroliga. Just nu använder jag två väldigt speciella. Den stora burken är hårinpackning och eftersom mitt hår är fullkommligt dött efter två blekningar (gått från röd till blond) så använder jag den varje dag. Låter den sitta i ca 20 - 30 minuter varje kväll. 
 Efter jag sköljt ur hårinpackningen så använder jag tuben med Intensivbalsam. Fick höra sist jag var till en frisör att man alltid ska avsluta med balsam så hårstråna sluter sig och behåller näringen ifrån hårinpackningarna. Och vilket balsam! Åh, jag älskar dom båda hur mycket som helst. Efter första behandlingen kändes mitt hår totalt annorlunda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.