En natt och 50 mil kvar!

Allt är (förhoppningsvis) packat, förutom tandborsten som faktiskt kommer behövas imorgon innan jag åker. Jag borde sova så jag är en pigg bilförare imorgon, men är så klart alldeles för exalterad. Det här är värre än dagen innan julafton när man var barn. Men, ska tvångsblunda nu tänkte jag.
 
En natt och 50 mil imorgon, sen får jag äntligen träffa mitt hjärta. Får fjärilar i magen bara jag tänker på att få kramas. Bara hoppas jag hittar rätt väg, haha. Men det ska nog gå bra. Godnatt! 

Kommentarer
- Maya

Ta hand om mina barn. Kör lugnt, kramar

2013-05-07 @ 00:28:22
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.