Hachiko, a dog's story

Pratade med mitt hjärta när jag precis påbörjat en film som jag inte har sett tidigare. Då sa han "Älskling, du kommer gråta". Och jag trodde han, eftersom jag gråter till dom flesta filmerna. Men i vanliga fall kommer det en eller två tårar.. Nu storbölade jag mig igenom halva filmen. Satt här i soffan med filten runt mig och grät, riktigt grät i cirka 45 minuters tid. Utan uppehåll, kan ni förstå? 
 
 
Åh, fantastisk film men så otroligt sorglig. Mina ögon är så svullna att jag knappt ser vad jag skriver.
Det som är ännu mer fantastiskt är att den är baserad på en sann historia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.