Några få timmar kvar..

En trevlig kväll igår med mamma, Lena, Angelica och alla övriga människor på Näldens Dansgala. 
Det blev en öl eller två, och jag var faktiskt väldigt nöjd när skjutsen hem kom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina mamma och jag. 
 
 
Idag har jag inte gjort många knop. Städade buren åt Bamse, lämnade han hos svärmor och hämtade hö i Aspås. Bamse får bo hos svärmor eftersom jag på tisdagmorgon (inte många timmar kvar nu) åker till Skellefteå äntligen. Som jag längtat.. Och nu är det väldigt nära. ÅH! Bara hoppas att jag klarar av att köra hela vägen dit. Kommer få kramp i foten och en klump i magen av nervositet, hoppas för allt i världen att jag hittar dit.
 
Förresten, här är min frukost: Nudlar. Sen for jag på ICA och handlade middag: Proviva + macka.
 
 
Sen gick det så där våldsamt bra för mig i duschen idag också, duschdraperiet bestämde sig för att åka i golvet och skrämma ihjäl mig. Fick sån puls att den syntes utanpå huden. 
 
Nu är det dags för att kolla till tvätten och sen kvällsfika, popcorn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.