På tal om ingenting alls.

Eftersom jag tänker ta sovmorgon idag, så skriver jag det här inlägget igår. Hehe. 
 
Idag ska jag börja med frukost i lugn och ro, för att sedan plocka ihop tvätt och sätta igång några maskiner. Har inte överdrivet mycket att tvätta men eftersom jag åker igen på lördag måste jag göra det på en gång. 
 
Därefter ska jag åka till Nälden och plocka upp farfar, ska hjälpa han med lite ärenden och det ska bli toppen. Hinna prata ikapp lite, se vem som hinner säga flest meningar på en minut. Vi är lite lika på det sättet. 
 
Klockan 16 är det möte hos mig, med hyresvärd och mest troligt den person som flyttar in i den här otroliga lägenheten efter oss. Det känns konstigt, sorgligt och jag får lite ångest faktiskt. Men det ska nog gå bra, vi har bestämt oss så jag får inte backa ur nu. 
 
Sen på tal om ingenting alls egentligen, så impulsbokade jag och mamma en sista-minuten-resa i måndags. Visst, vi har pratat om det sen förra torsdagen men ändå. Så på lördagkväll åker vi, jag vet inte om det blir till Bodrum eller Marmaris. Men turkiet, here we come! 
 
Ska bli våldsamt skönt att bara sola, slappa och titta på palmer för omväxlingens skull. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.