Rubriklös

Det här med att komma igång med saker är inte riktigt min grej.. En sak har jag i allafall lyckats sätta igång, tvätten, så det är snart klart. Men nu borde jag ha börjat packa. Tänkte jag skulle dammsuga först också.
 
Saker att göra idag: Dammsuga, torka och vika all tvätt, plocka fram allt, packa, handla proviant till resan, träna och plocka i/ur diskmaskinen.
 
Det jag gör just nu: 
Igårkväll när jag inte kunde sova kom jag på den smarta idén att ladda ner pc-spelet Pettson & Findus i Mucklornas värld. Så det gjorde jag, och spelade fram till halv 4 inatt. Och jag fortsätter idag, haha. Fast jag har så mycket annat att göra. Dumheter från min sida, nu jävlar måste jag dammsuga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.