Titta tiden på klockan nu!

Ja jag är vaken. Klev upp tillsammans med hjärtat och höll han lite sällskap. Nu har han åkt för att jobba och jag sitter i soffan framför Vakna med NRJ. Myseldar lite så här på morgonkvisten, och dricker en kopp te. 
 
Igår tog jag en vända till stallet bara för att hälsa på Kapten och kolla så han hade det bra. Det verkade funka väldigt bra med Callemannen. Dom gick och åt sida vid sida. Märkte knappt att jag kom in i hagen. 
Han är lite osäker när man ska hämta han i hagen, det är därför han har grimma på sig. Lika när jag kom ner i hagen igår bara för att ge lite morötter. Först stod han väldigt långt bort och sträckte på halsen för att nå, men när han fått någon morotsbit backade jag ett steg och då kom han närmare. Förtroende är något vi kommer behöva jobba mycket med, men det kommer säkert gå jättebra. Mycket godis, kärlek och mys kommer få han att förstå vad jag vill. 
 
Gjorde i ordning det sista med hans box också. Bara sätta upp namnskylt och täckes-schema, sen är vi redo.

Kommentarer
- Maya

Han har tur som har dig som matte, men i vår efter jag påbörjat vaccinationen så ska jag se hur nära en häst jag kan gå utom att dö.

2013-09-02 @ 08:21:35
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.