BILDBOMB!

Här kommer bilderna ifrån dagens pass på ridplanen. Min fina kille var jätteduktig idag. När vi började var han tittig och väldigt stel, reagerade mycket på att Milla hade kameran och allt annat runt omkring. Först hade vi lite problem med tunnorna och bommarna med, men det gick ganska fort över. På slutet gick det mycket, mycket bättre och han blev väldigt avslappnad vissa stunder. Det blev tungt för bland annat mina magmuskler och sen måste jag uppdatera min ridning. 
 
Ska försöka rida på ridplanen minst en gång i veckan för att mjuka upp Kapten men också för att jobba på både min sits och balans. Har börjat med en dum ovana att luta mig framåt och jag är väldigt glad att Milla var med och hjälpte till att påminna mig nu när jag red. Tack stumpan! :) 
 
 
Jag valde inte bara bilder när han går jättefint, för han går aldrig jättefint hela tiden. Man får kämpa och jobba. Och jag tycker om att visa upp alla hans sidor, för jag älskar dom alla lika mycket. Även fast han tyckte Milla var superläskig när hon tog kort, så jobbade vi på det och tillslut brydde han sig nästan inte ens. Min fina extremt duktiga kille som verkligen hela tiden försöker vara till lags och kämpar på. Hjärtat mitt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.