Hästlivet

Det blev någon timme i stallet igårkväll med Milla som planerat. Dock blev det en väldigt kort ridtur då vi upptäckte att Callemannen var halt, så jag och Kapten tog en liten kort travsväng själv medans Milla började vandra hemåt med Calle. Trist, men förmodligen har han sträckt sig i hagen för nu är det väldigt lerigt där och suger fast väldigt hårt. Så vi håller tummarna! 

Men det är otroligt mysigt att vara tillbaka i stallet med min bästa vän, jag säger det igen för det är de enda jag kan tänka på. Och hur mycket jag längtar tills vårat stall står klart så jag och Milla kan vara där och pyssla flera timmar :) 
 
 
Här är några bilder på stallet i Aspås, där vi står nu.Kommer verkligen sakna det och stallägarn Helene. 
 
Stora stalldelen med 5 hästar. Dock bara Snukki inne just då :) 
Lilla stalldelen där bara Calle och Kapten står, våran egna mysiga lilla del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.