Onsdag

Jobbade i måndags, var ledig igår, jobbar idag och är ledig imorgon. Såna arbetsveckor kan man inte klaga på.

Idag tog det närmare en timme att ta sig upp, vilket inte är okej. Hade tänkt hinna vika lite tvätt nu, eftersom det blev en ganska sen stallkväll igår så då hann jag inte mer än duscha innan läggdags. Men jag ÄLSKAR sena stallkvällar med min fina vän.



Har målat naglarna dagen till ära också. Sånt händer kanske tre gånger per år.

Lite "utspritt" inlägg kanske, men jag är lite så idag, haha. Idag hoppas jag på att pallar med lecasten har kommit när jag kommer hem från jobbet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.