Hoppas på en ljusare framtid.

(Bild från google, inte min arbetsplats)
Jaha, då var man tillbaka på jobbet efter två veckors semester. Nu gäller det bara att hålla ihop ett litet tag till innan jag äntligen slutar här. Låter kanske konstigt att man längtar efter att sluta, men om sanningen ska fram har det här inte direkt varit en trevlig jobbupplevelse. Börjar räkna ner.. 10 arbetsdagar kvar (räknat med den här).. Sista dagen den 29 Augusti.. Sen är det tack och adjö, sätter inte min fot här igen.
 
Vad kommer sen? Jag har faktiskt ingen aning, som det ser ut nu blir jag arbetslös igen. Men det ska lösa sig, det gör det alltid. Söker jobb redan nu och har slängt ut lite arbetsförfrågningar rätt länge. Har velat byta jobb ett bra tag. Så nu är det bara hoppas att jag hittar ett jobb jag trivs med. Har dock ingen aning om vad jag helst hade velat göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.