Biomys med mor

Idag har jag åkt buss för första gången på väldigt länge. Var tvungen att ringa lillasyster för att kolla om man kunde betala resan med kort, men tog med kontanter just in case så att säga. Det var en upplevelse vill jag lova. Så, jag tog bussen in till stan och mötte upp lillasyster för att sen åka ännu en buss upp till Lillänge och träffa mamma. Vi for på Max och åt middag, släppte av lillasyster vid bussen och tog oss iväg till biostaden.  
 
Vi såg sista Hobbitfilmen, den var bra. Skulle dock ha sett 2an en extra gång innan då man liksom slängs direkt in i slutet på den. Men det gick ganska bra ändå, kom på mer saker allt eftersom. Har man inte sett Hobbitfilmerna eller Sagan om ringen-filmerna så rekommenderar jag dom starkt. Det är påkostade och väldigt välgjorda filmer, sen är jag ett enormt fan av fantasygenren. Så det passade mig perfekt :)
 
 
Nu blir det mys i soffan med mina älskade hundar eftersom gubben dragit till grannen för att röka kött och förmodligen dricka något alkoholbaserat om jag känner dom rätt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.