Hemlighetsfulla Hanna..

Tar med mig Camilla ut på ett hemligt uppdrag imorgon, om allt går som det ska. Det ska bli roligt faktiskt. Säger ingenting mer specifikt ännu eftersom jag gillar att vara lite mystisk och hemlighetsfull för en gångs skull. Camilla är med som råd, stöd och nöjeskompis som vet exakt mina tankar även fast jag inte uttalar dom. Så imorgon kan det säkert bli lite tankeläsning, hehe. 
 
 
Nejdu, nu blir det sängen med min älskade man så jag orkar med allting som ska göras imorgon. Hade tänkt ge mig på att skruva fast alla handtag på byrån, städa hela jävla huset, ta hand om den sista tvätten, hinna iväg på Hööks och även sätta mig ned för att söka lite jobb.. Om det finns några som passar. Pusshej, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.