Fotografering med prinsen

Idag for jag upp till stallet för att bli fotograferad tillsammans med Kapten. Det är en tjej i stallet som heter Wilma som tar jättefina hästbilder och jag var bara tvungen att fråga om hon ville fotografera oss, vilket hon ville. 
 
Det började inte så bra eftersom Kapten bara hade varit ute i en timme, vilket betydde att han absolut inte ville följa med in. Han kom fram till mig, men sen tvärvände han när jag la grimman mot nosen. Sen fick jag kämpa i minst en halvtimme. Kan meddela att skramla med en hink med foder funkar inte. Det tricket ger han inte upp för, haha. 
 
Han var lite tittig och gillar absolut inte ljudet av kameran, men jag tror det blev några fina bilder i allafall. Han är duktig på att ha öronen framåt. Min fina lilla skrutt. Tungt i snön var det också, men bra söndagsträning. 
 
Bara att invänta bilderna från Wilma så lägger jag upp dom här sen :)
Nu ska jag och sambon göra oss klar för att åka på mysdejt med två väldigt stora hundar (med ägare), som brukar bjuda på riktigt gott fika. Ha en bra söndag alla! Puss 

Kommentarer
- Amanda

Fin häst!

2014-02-02 @ 17:17:27
URL: http://amandadudas.blogg.se
- Maya

Du glömde farmors första barnbarn😄😄. Jättefin bild

2014-02-02 @ 21:41:32
URL: http://mayasblogg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.