Måndag

Solen skiner som aldrig förr och så klart jobbar man. Hoppas det håller i sig då jag är ledig imorgon och på onsdag. Stalljour fyra dagar den här veckan, och jag börjar gruva mig. Är redan trött efter för lite sömn i helgen. Men med hjälp av Camilla i helgen ska det nog ordna upp sig.
 
Första dagen den här vintern då täckbyxorna känns överflödiga. Alla andra dagar hade man gärna haft dunjacka och rejäl mössa, om det inte hade varit för att chefen tycker det är "oproffsigt". Kunderna tycker synd om en när man står och jobbar i 8 grader hela dagarna utan mössa. Som att jobba i ett kylskåp.   Men idag är det väldigt varmt i växthuset, solen sköter sitt jobb. Haha.
 
Joppe var så himla söt imorse när jag skulle fara på jobbet. Han hade lyckats bädda in sig själv i filten som jag har i fotändan på sängen. Såg väldigt skönt ut, ville nästan krypa ner bredvid och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.