Torsdagmorgon

När jag gick och la mig igår hade jag rätt mycket känslor och funderingar, vilket resulterade i en stökig natt med mardrömmar. Vaknade helt kallsvettig strax efter 4 på morgonen och hade svårt att somna om. 
 
Men morgonen blev bättre när jag väl tagit mig till stallet och fick mysa med Kapten. Han var kanske inte lika myssugen som mig, då han helst ville springa över mig och komma ut till hagen för att få påbörja frukosten. Men hade även sällskap av världens bästa som alltid försöker pigga upp mitt humör, tack Camilla! ♥

Kommentarer
- Milla

Finns alltid här vännen ♡♡♡

Svar: Tack! Du är bäst. <3
Hanna

2014-02-20 @ 14:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.