Det var den helgen

Ja den här helgen har som vanligt passerat alldeles för fort. Lördagen regnade bort och idag har det varit superfint väder. Vi började med att mura två timmar, for till stan för att handla present, blev bjuden på kalas, murade hela kvällen med min syster till hjälp och avslutade det hela med att fylla på vatten åt grabbarna grus samt smörjde in dom från topp till tå. Här kommer bilder, såklart :) 
 
 
Ett enormt tack till lillasyster Ida som underlättande byggandet otroligt mycket för mig och Jimmy. Det var så snällt att du ville hjälpa till :)     Och sen ett ännu större tack till världens bästa man, min fina Jimmy. Som ställer upp i vått och torrt, bygger stall åt mig och hjälper mig med alla djur och idéer jag får för mig. Du är fantastisk! ♥     Sen en puss på min fina Kapten. Sötaste hästen i världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.