Tre varv och gräsmule.

I helgen lyckades jag och hjärtat mura hela tre varv, ett helt varv mer än vi trodde. Ett varv per dag trodde vi va som mest vi skulle hinna med, men eftersom vi är ett grymt team gick det mycket bättre :)


Lite smärta i ryggen efter att ha jobbat på så låg nivå, men nu börjar det bli bättre.

Jo, igår for jag och Milla för att mata vara monster och utöka hagen så dom får lite grönt gräs. Dom blev väldigt nöjda och nu doftar deras mule gräs, då är det snart sommar.


Hur kunde jag bli så lyckligt lottad? Att vara i stallet med min absolut bästa vän, där våra hundar springer runt och busar kring benen på våra fantastiska hästar, lugna och trygga tillsammans allihopa. Det är riktig kärlek! <3

Kommentarer
- Milla

Rena rama guldgruvan! Älskar dig vännen <3 <3 <3

2014-05-13 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.