Vi börjar med häst.

Jo, nu är sommarn faktiskt här. Min fina herre står just nu bara ca 100 meter bort och njuter av sitt sommarbete. Känns otroligt skönt att ha han "hemma". Blir mer verkligt att va bygger stall och att han kommer vara nära hela tiden efter den här sommarn då. Han och Calle, mina fina pojkar. (Calle är min fina vän Milla's häst, men det som är hennes är mitt och det som är mitt är hennes, så han räknas lite som min. Hehe.) 
 
(Camilla's bild)
Att lasta och köra hit dom gick väldigt bra, helt över förväntan. Tog kanske 10 min att lasta och sen rätt lugnt hela vägen. Det är för att dom är lugnast tillsammans tror jag. Så imorse började jag och Joppe med att hälsa på dom och kolla så allt var okej. Dom såg ut att må toppen och kom när jag visslade, duktiga kusar :) 
 
Kvällen innan vi for iväg. Kapten "Men matte vad gör du där bak?"
Bilder från morgonens mys! Här stack han ned huvet för att hälsa på Joppe :)
Här är kompisarna på andra sidan vägen. Den flocken var trött :) 
 
 
Jo! Kapten träffade tandläkarn igår också, han var jättesöt. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.