Istiden

Ja det har hänt en del senaste dagarna, men orkar inte skriva allt i detalj så bildbombar lite istället. 

Vi har bakat lussekatter. 

Vi hälsade på mor&far, där hittade Joppe'n ett mysigt krypin.

Mor klippte och färgade mitt hår, blev kanon. Och helt gratis, hehe. Jo, så där ser jag ut oftast när jag är hemma. Varseljacka, mössa och pannlampa. 

Idag är det lite isigt, men ska snart pillra mig ut med hundarna en sväng och sen ge mig iväg och rida en tur. 

På eftermiddagen blir det bilbesiktning, lite lek med hundarna, matlagning och sen är vi bjuden på fika hos gårdagens fina "födelsedagsbarn", Milla. ❤ Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.