Tröttmössa..

Nej, jag ska inte gifta mig.. Än i allafall. Förra inlägget visar min onsdag då jag började dagen med hästarna och sen vägen mot en lång arbetsdag. Direkt efter jobb var vi på middagsbjudning hos svärmor som gjort supergod middag och ännu godare efterrätt. Joppe passade på att slappa över på stolar... Jättesöt sovställning. 
Svärmor tog fram sin gamla bröllopsklänning och det slutade med att jag blev tvingad att prova den. Inte alls min typ av klänning och lite fel storlek, men supersöt ändå. 


Ikväll fick Calle äntligen flytta tillbaka till sin vanliga box efter att vi förstärkt den trasiga boxväggen lite. Håller det inte nu så burar jag in Callemannen med 20mm stålrör från golv till tak. Hehe. 
Kapten verkade i allafall sjukt nöjd att få sin brorsa närmare, sen Calle rullade och myste så fort han fick komma in i boxen. Sötgrisarna! Pusshej

Kommentarer
- Milla

Å så mysigt! Han verkade helnöjd att få flytta tillbaka ♡

2014-11-15 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.