Vilse?

Släpade mig upp och släppte ut hästarna, men eftersom jag hade haft en riktigt kass natt så kröp jag ner med mina pojkar i sängen så fort jag kom in igen. Behövde sova en timme extra, eller två.. 

Mitt på dagen tog jag och gubben en rejäl promenad i skogen med hundarna, dom älskade det. Speciellt när vi vek av från skoterleden och traskade rätt in i skogen. Eftersom jag snubblar på plan mark gick det inte direkt jättebra i så rivig terräng. 


Avslutade kvällen med lite extra mys med min fjärde fina pojke, ja jag är omringad av vackra pojkar i mitt liv. Han verkar rätt nöjd med tillvaron, men snart ska vi sätta igång och träna bort lite fläsk från magen hans, hehe :) 


Nu är det dags att släpa sig till sovrummet och hoppas på en lugnare natt så man orkar med att jobba imorgon. Bokad med jobb resten av veckan, så vill gärna orka göra något annat på kvällarna när man kommer hem. Puss & godnatt! 

Kommentarer
- Milla

De såg ut som de tyckte de va skönt å va täckeslös inne inatt, fick borsta av dem båda två. De va nästan +7 inne. Vart bra med hyllan ovanför sadlarna. Pöss

2014-11-11 @ 10:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.