Dofter jag gillar..

Igår blev nästan en heldag med Milla, vi skulle hämtat spån men eftersom jämtland bjöd på äkta höstväder med stormblåst och spöregn sket vi i det. Istället drog vi oss till stan, hälsade såklart på Hööks och utförde små ärenden. Milla lyckades hitta någon favorit med julmust på liten flaska som hon surplade i sig på vägen hem.

Vi var även iväg och hämtade ut paket med massor av dofter, helt fantastiskt va gott.. Så nu eldar jag doftljus så det står härliga till. Badrummet fick doftpinne med hållare och vardagsrummet doftar marsmallow så jag inte alls vill flytta mig till köket för matlagning..


Kommentarer
- Milla

Här ere hocus pocus å glittrande kanel...å spik i foten..

2014-10-09 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.