Östersunds sjukhus

Idag blev det ett besök på sjukan för att träffa en väldigt trevlig sjukgymnast som skulle ge mig ett handledsstöd och tips för att underlätta vardagen. Jag kan inte påstå att jag är direkt nöjd med att få handleden inkapslad och förlora nästan all rörelseförmåga, men slipper man smärta kanske de är värt att prova.. Känner mig som Agda 110 år..


Nu ska jag gå ner i stallet och se hur de funkar att mocka med den här på. Senare ikväll blir det maraton i tvättvikning och vrida upp charmen på max så jag kanske får mannen att dammsuga.. Hoppas kan man ju :) Pusshej

Kommentarer
- Milla

Du å ja Hanna...å våra ortroser!

Svar: Haha, tanterna ;-)
Hanna

2014-10-28 @ 01:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.