Ny..

Det här med att vara ny på jobbet. Ibland vill jag bara skrika rakt ut eller dra en djup jävla suck. Bara för att man är ny på jobbet finns det ingen anledning att behandla en med silkesvantar och inte säga till om man gör något galet, tvärtom. Det är som viktigast att få veta direkt om man gör något fel så man hinner ändra det i tid. Istället fick jag själv springa runt till alla kontor och fråga mina medarbetare hur dom vill ha det. Aja, tur man inte är blyg eller har sociala problem. 


Idag är en sån dag då man hade trivts bäst i sängen. Höll inte på att ta mig upp till att börja med, och sen får man kliva fram på jobbet för att visa att man finns och så kommer jag hem, det är skittrist väder. Blä. Nu, tvinga hundarna att mysa i soffan med matte... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.