Fantastisk söndag!

Oftast börjar alla mina dagar med monstermys.. Det är ren kärlek..  Och ja, jag har mina monster i sängen. Dom tar upp sjukt mycket plats, skitar ner nya sängkläder på en timme och pälsar av sig, men det är ändå värt det. Vill inte ha det på något annat sätt, jag får helt enkelt bara byta sängkläder fem gånger oftare än en normal Svensson.
 
Att sen klä på mig och komma ut till denna synen, mitt hjärta som ligger och snusar så där en söndag morgon. Märkte inte eller brydde sig inte ens om att jag med två skällande hundar passerade bara någon meter brevid. Så mysigt så dog lite. Har längtat efter att ha hästarna hemma..
 
Grabbarna grus har stått i Vinda's hage för att beta upp lite gräs, men idag var det dags att flytta ut i den större. Dom verkade mäkta nöjd över det, smaskade högt medans dom gick på upptäcktsfärd. Vi har byggt om hagarna, så lite annorlunda var det för dom. Dom var även lite nyfikna när jag och hundarna mockade lite bajs i Vinda's hage bara för att ha något att göra en stund. Lugnet som infinner sig när man mockar bajs.. Det går nog inte förklara på ett vettigt sätt för icke-hästfolk.. 
 
Tog hårt på hundarna att titta på matte som mockade bajs och att hålla reda på grabbarma grus i den stora hagen, haha. Har snarkat sen dess. Ska snart väcka gänget igen för att pillra oss iväg och plocka ner lite tråd på beteshagen innan jag måste duscha inför inflyttningsmiddag hos lillasyster och hennes kille Fredrik. 
 

Kommentarer
- Matilda

Så mysigt, jag har också min älskade vovve i sängen!

Svar: Klart dom ska sova i sängen! :)
Hanna

2015-08-31 @ 08:46:11
URL: http://thetackroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.