Pannkakstorsdag.

Jag undrar om det var pannkakorna jag åt till middag som gjorde att mina ändringar på bloggen blev lite barnsliga. Samtidigt är det sån jag är, lite barnslig. Inte alltid man ser det men är faktiskt en rätt färgglad person, vill jag tro i alla fall. 
 
Haft en ledig dag från jobbet idag. Började dagen med tidig uppstigning för att vara världens bästa vän och köra två personer till utlandet... Eller halvvägs i allafall då jag droppade av dom på flygplatsen. Hem för frukost och mys med monstren innan det var dags för skoning. Grabbarna skötte sig bra trots att det var lärlingar. Fick till och med beröm så mattehjärtat blev stolt. Bilderna är såklart på telefon, så ignorerar dom nu. Dags att krypa till kojs med mina hjärtan. Godnatt, sov gott och dröm om alla småkryp du mött! :)  
 
Bild på den barnsligaste jag vet. Min fina lilla bebisskrutt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.