Hello Friday

Det här är den längsta fredagen jag haft på länge. Klockan ringde kvart över fem imorse och jag slutar sista jobbpasset klockan 23.30 ikväll. Började dagen med att släppa ut hästar, göra färdigt stallet, göra sig redo och vara på första jobbstället till kvart i åtta. När jag slutar här får jag åka hem och kasta i mig någon middag, sen vidare på nästa jobb. Blir nog några kaffekoppar idag..

Tur det är helt fantastiskt väder så vi är ute hela dagen på jobbet. Såna här dagar trivs man extra bra på dagis. 


Igår blev det en väldigt härlig kvällstur med Catta. Kapten är så himla lugn när Vinda går bredvid, noll tävlingsinriktad mot henne. Tog lite galopp också. Det märks att han har lite mer kondition och muskler att bygga upp, jag med för den delen, haha. Men himla kul att man kommit igång på allvar igen. 

Ha en underbar fredag alla! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.