Ridtur

Det blev inte riktigt den ridturen vi tänkt oss idag. Det började med att Milla's dragkedja på jackan gick sönder när hon väntade i min hall medans jag bytte om. Sen hade jag mina ridtäckbyxor i tvätten sen igårkväll, inte bra att jag glömt dom där. Vi hade planerat att ta rätt mycket trav på turen idag och även någon galopp, men då var Calle tokslö. Trodde först han hade ont någonstans, men han var nog bara trött eller/och hade träningsvärk. Eftersom han är 26 år så valde vi att ta en lugnare tur, man måste lyssna noga på sina djur och deras kroppar. Kapten däremot var superduperpigg och hade lätt galopperar flera mil om han fått.. Haha. Får prova igen en annan dag. 


Nu kom precis J hem efter att ha varit iväg för att handla snus och ostkrokar åt mig. Ska mula i mig en massa ostkrokar nu och sen bada Junior, för han är lite för skitig för sitt eget bästa. Får nog ta och byta sängkläder också, hehe. Ha en bra kväll alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.