"Vill-ha-behov"

Råkade kika in på Hööks hemsida idag och hittade såklart grejer jag vill ha, och vissa saker har jag suktat efter ett bra tag nu men som ännu inte hamnat i mina händer. Har fortfarande ett hopp om att man ska bli miljonär, men vet inte riktigt hur det ska gå till då jag inte ens handlar trisslotter.
 
 
Dressyrschabrak Corlandus Gold Medal®  Färg: PETROL Pris: 289kr 
Dressyrschabrak Stroller Gold Medal®  Färg: GRÅ Pris: 279kr
Transportskydd Minerva Showmaster® Pris: 549kr
Jodhpur Casual Steeds® Färg: MÖRKBRUN Pris: 399kr
Regntäcke Amigo® Hero Lite Pris: 799kr
Stalltäcke Barton Showmaster® Pris: 249kr REA
Bandageunderlägg Expert Showmaster® Pris: 99kr
Fleecebandage Showmaster® Färg: PETROL Pris: 99kr
 
Jag äger inte ens ett par lindor, så det vore ju så klart trevligt. Sen skulle jag behöva byta ut mina låga ridskor då jag haft mina svarta i ett antal år för länge. Transportskydd kanske jag inte behövt hittils, men jag har ju planer på att åka lite mer med Kapten framöver så det vore också bra att ha. Schabrak i fina färger vill man alltid ha. Täckena är såna som faktiskt behövs, även fast innetäcket kanske inte är lika aktuellt nu då stallet förhoppningsvis håller en lagom temperatur till nästa vinter då det borde vara helt klart. Drömma kan man ju i allafall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hanna

Hanna
med Jimmy, Joppe & Junior
är ingenting utan er.